Klacht: Defekt moederbord ontvangen, voor RMA gestuurd maar krijg niet het bedrag retour.: Klacht Afuture.nl

op 19 juni 2015 over Afuture in de categorie Internetshops - Elektronica

Bij Afuture heb ik een moederboard van het merk Gigabyte. Ik had deze gekozen vanwege het M.2 slot waar een solid state drive in zou moeten passen. Helaas funtioneerde dit slot niet. Ik vermoede dat het bord defect was. Hierna heb ik het moederbord voor RMA gestuurd.
Hierna kreeg ik het volgende antwoord:
We hebben het moederbord uit uw RMA, hier ontvangen en hierbij is het volgende geconstateerd:
Bij binnenkomst fysieke schade aan CPU socket, diverse pinnen verbogen (zie foto’s).
De aangetroffen fysieke schade valt niet onder de garantie van het product. V
ermoedelijk is dit per ongeluk veroorzaakt bij het niet helemaal juist plaatsen/verwijderen van de CPU/socketprotector. Desondanks willen we dit, met uw goedkeuring, uit coulance proberen te herstellen
Ik heb dit moederbord al defect ontvangen en daarom voor RMA gestuurd. Nu wenden ze het defect op mij af. Ondertussen heb ik bij Afuture een nieuw moederb. gekocht dat wel werkt

betaalde bedrag van moederbord retour.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afuture

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afuture nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert40