Klacht: Afspraken niet nakomen lang wachten geen oplossing

op 08 juni 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Lang heel lang wachten op een oplossing vervolgens fouten maken, waardoor ik alsnog GEEN gebruik kan maken van het bed.

De monteurs hebben het bed niet in elkaar gezet terwijl dit wel de afspraak was. Ze gaven aan uit te lopen en te laat te komen voor hun afspraak. Terwijl het tijdslot 3 uur is. Ik gaf aan het niet in mijn eentje te kunnen. En ze zeiden dat het makkelijk kan en dat het maar een uurtje duurt.

Vervolgens gaat het bed stuk, moet ik meer dan 2 maanden wachten voordat de monteurs weer langs komen.

Afspraak was dat het bed in elkaar gezet zou worden en het kapotte deel vervangen zou worden.

Ze hebben het WEER niet in elkaar gezet, omdat ze deze opdracht niet hebben gekregen vanuit het hoofdkantoor.

Ik heb er MEERDERE keren contact over gehad TELEFONISCH en via WHATSAPP.

Er zou een tegemoet komen zijn. OOK DIT IS NIET GEREGELD.
Zeer slechte service.
En ik kan NOG STEEDS GEEN GEBRUIK MAKEN VAN HET BED.

Ik heb het bed besteld in januari en kan er nog steeds geen gebruik van maken. Dit is te gek voor woorden.

Nu moet ik WEER wachten tot er monteurs langs komen om het bed in elkaar te zetten.

Wanneer ik het bed kan gebruiken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 08 juni 2021 om 08:34 geantwoord