Klacht: afspraken niet nakomen en dingen zeggen wat niet waar gemaakt kan worden

op 02 augustus 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik ben nu 5 dagen me telefoon kwijt krijg geen leen mobiel dan zeggen de werknemers van alles wat niet waar gemaakt kan worden jullie kennen ook hellemaal niks ik trek me verzekering in hoef niks te maken hebben met oplichters en ken een aantal hier die ook wat bij jullie hebben lopen zal ik ook verzoeken om wat anders te zoeken en nog geld vragen ook echte oplichters

als de afspraken waren na gekomen moet nog 65 euro nu gaan betalen
extra na me maandelijkse betalen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 november 2016 om 09:54 geantwoord

Geachte heer Rokven,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het toestel is opgehaald op 29-07-2016, de eerst volgende werkdag wordt het toestel geinspecteerd, dit is gebeurd op 01-08-2016. De levering van het vervangende toestel heeft plaatsgevonden op 03-08-2016.

Zoals vermeld in de algemene voorwaarden bieden wij geen leenservice en wordt er na goedkeuring van de claim binnen 24 uur een toestel geleverd. U betaald een eigen risico bedrag van € 65,00 omdat uw toestel een waarde heeft tussen de € 400 en € 900.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wecare team Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door patrick1313