Klacht: Afspraken niet na komen!!!

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al meerdere keren mis gegaan met bezorgen. Of ze komen 2 uur voor de bezorgtijd of helemaal niet. Al vaker telefonisch en ook via de leverancier waar ik besteld heb klachten ingediend maar krijg steeds meer het gevoel dat er niets mee gedaan wordt. Soms wel 2 weken op een kleine bestelling moeten wachten. Hierdoor al meerdere cadeaus/ giften… voor mijn familie in het buitenland mis gelopen en of later pas met nog meer bemoeien en duurdere kosten op moeten sturen. Als het kon zou ik deze bezorger (DHL) omlopen. Helaas kan dat niet altijd.
Soms hebben de bezorgers al moeite om een verdieping met de trap te gaan lopen en de vriendelijkheid is helaas ook ver te zoeken!!!

Erg jammer dit.

Ik zou al heel tevreden zijn als de bezorgers zich aan tijden houden. Ik neem speciaal vrij of verschuif mijn diensten, afspraken. Kijk of het op een andere tijdstip uitkomt. Maar 9/10 keer loopt er op een of ander manier iets mis met DHL!

Bezorgers mogen uiteraard ook iets vriendelijker over komen.

En de klantenservice van DHL mag wel is naar oplossingen gaan zoeken in plaats van alleen maar te zeggen: "Sorry mevrouw. Wij kunnen er niets aan doen. Maar willen het wel doorgeven."

Om het na dat telefoontje meteen te vergeten natuurlijk. Ik kan mij heel goed voorstellen dat andere klaren zeer ontevreden over DHL zijn!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:23 geantwoord

Goedemiddag,

Helaas is het mij niet duidelijk om welke zending uw klacht gaat. Ik heb namelijk 2 pakketten op uw adres gevonden, 1 van juni en 1 van juli, die beiden tijdens de eerste poging, tijdens het aangegeven tijdsblok geleverd zijn.

Ik meld graag uw klacht, maar daarvoor heb ik meer gegevens nodig. Kunt u mij aangeven om welk zendingsnummer(s) het gaat? U mag dit eventueel ook per e-mail naar ons toesturen naar webcare_parcel@dhl.com.

Vriendelijke groet,

Sanne