Klacht: afspraak wordt niet nagekomen

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij Media Markt een apparaat besteld zondag 17-9. In de bevestiging is aangegeven dat het apparaat de volgende werkdag (18-9) wordt afgeleverd. Van PostNL@ExtraHome ontvangen wij middernacht een bericht dat het apparaat inderdaad geleverd zal worden op 18-9. In de loop van de ochtend zagen wij in het klantenportaal onder status staan “probleem”. Bleek dat ons apparaat niet meer in de bus kon omdat die vol zat en dit de volgende dag (19-9) bezorgd zou worden. Aangezien we vandaag niet op het afleveradres aanwezig konden zijn, hebben we Media Markt gisteren al aangegeven dit aan te passen naar een ander adres. Desondanks hebben we afgelopen nacht wederom bericht ontvangen van PostNL met het verkeerde afleveradres. Weer gebeld om dit aan te geven. Eerst werd gezegd dat Media Markt dat niet had doorgegeven, maar al gauw bleek dat het wel was doorgegeven en de fout bij PostNL lag. Het gevolg is dat het apparaat vandaag niet meer bezorgd kon worden en dus weer met 1 dag opgeschoven moest worden. Zo blijven ze natuurlijk aan de gang en proberen ze extra tijd te creëren. Onacceptabel! Om deze reden is bestelling bij Media Markt geannuleerd.

Gewenste Oplossing:

Als PostNL en Media Markt hun afspraken/beloftes nakomen m.b.t. levering (vandaag besteld = morgen in huis).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket van Media Markt hebt besteld dat door mijn collega's van Extra@Home zou worden afgeleverd, maar dat deze vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wenst.

Deze zending wordt, in opdracht van onze zakelijke contractklanten door onze vrachtdienst Extra@Home bezorgd.
U kunt de status volgen via https://extrahome.dirextion.nl/
Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home

De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem11111