Klacht: AFSPRAAK NIEUWE ABONNEMENT NIET NAKOMEN!

op 03 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb vóór 7 Juli 2017 mijn abonnement opgezegd bij Tele2 via mijn Tele2,ik werd dag erna opgebeld en mij een mooi deal van 20,e p/m aangeboden zodat ik abonnee blijf,dus gesprek werd met mijn toestemming opgenomen die achteraf keurig beluisterd zou kunnen in geval van…Mij is toegezged door de medewerker de oude abonnement internet Light van 22/p/m per direct in Juli 2017 zou vervallen na deze gesprek en de nieuwe deal abonnement ingaan zou zónder dubbele factuur dus ik zou in Juli 2017 níet méér de oude internet Light abonnement kosten factuur ontvangen maar de nieuwe deal abonnement van 20 eu ,maar wat blijkt na akkoord gegaan is op 24 Juli de factuur van internet Light van 22 eu toegezonden per mail en ik zou ook nieuwe Modem binnen enkele dagen na deze gesprek van 7 Juli ontvangen wat ook niet is gebeurt,Ik heb gebeld wordt niet geantwoord tele 2 medeweker gooit telefoon in mijn gezicht nadat ik gebeld heb over de afgesproken deal te praten.Ik dien terugbelverzoek in enkele malen wordt niet gedaan en heb klacht ingediend bij Tele2 zelf wordt ook niet beantwoord en nu vandaag precies 3 Aug 2017 chat live gesprek aangegaan wordt zomaar de chatgesprek zonder beantwoorden afgebroken met de smoes ”u hebt niet geantwoord” terwijl ik bezig was met mijn onderwerp in chatsessie vullen.En nu heb ik weer via mijntele2 maar opnieuw belverzoek ingediend.Ik wil dat tele 2 zijn AFSPRAAK NAKOMT wat mij is toegezegd dat oude abonnement per direct in Juli na gesprek van 7 Juli zou vervallen en de nieuwe deal abonnement in plaats zou komen per direct zónder dubbele abonnementskosten dus die factuur van Juli 2017 over de Internet Light 22,eu p/m zou vervallen en dat is niet gebeurt en ook géén modem ontvangen die ik binnen enkele dagen zou krijgen we zijn een maand verder na gesprek van 7 JULI 2017!zONDER RESULTAAT WANT DIE PROVIDERS MAKEN EEN INTERNET ABONNEMENT SLAAF VAN JE !ONGEWENST!

Ik ben tevreden als Tele 2 zijn opgenomen gesprek terugluistert en dit afgesproken deal nakomt zónder tóch factuur van 22/p m opsturen dit twerijl die vervallen zou per direct en niet hoefde te betalen maar de nieuwe abonnement van 20/pm ingaan zou vanaf de gesprek op 7 Juli 2017.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anamon