Klacht: afspraak niet nakomen

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte medewerkers,

Al gedurende ruime tijd worden de pakketten niet geleverd op de afgesproken tijden.

Gisteren is wel de druppel die de emmer doet overlopen.

De afspraak is dat de levering tussen 18.00 en 22.00 uur word gedaan.
Regel hiervoor met werk dat er word gewisseld van avondplanning naar dag werk.
Kom rond 17.45 uur thuis aan, en dan ligt er bericht dat er op 14.22 uur niemand aanwezig was, dus dat de levering weer is meegenomen.

Nu weer in allerhaast contact met collega moeten zoeken die mijn zaterdagdienst willen overnemen.
Want nu staat de levering plotseling vandaag ( zaterdag) tussen 10.50 en 12.50 uur ingepland.

Ik hoef dit soort afspraken niet op mijn werk te doen, want dan lig ik er zo uit.

Ga er zoals gewoonlijk maar vanuit dat deze klacht weer gewoon in de prullenbak gaat bij u, want heb al vaker hier melding van gemaakt en er veranderd dus niks.

Klantvriendelijk is de post.nl dus al heel lang niet meer.

niettemin….

met vriendelijke groet,

VDCS Bears.

Heel SIMPEL ....

Lever de spullen gewoon af in de afgesproken tijdvakken die u zelf aangeeft,
Deze zijn ruim genoeg om te kunnen leveren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 september 2018 om 15:43 geantwoord

Geachte mevrouw Bears,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u het een kwalijke zaak vindt dat de bezorger niet binnen het aangegeven tijdvak bij u langs is geweest. U zou graag zien dat de pakketten binnen het tijdvak bezorgd zouden worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Als eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik begrijp dat u verschillende werkafspraken heeftverzet om uw pakketten in ontvangst te kunnen nemen. Hoewel wij u niet hebben gevraagd om uw werkafspraken te verzetten, begrijp ik dat dit voor veel ongemak heeft gezorgd.

Ik begrijp dat u het verwachte bezorgmoment als een bezorgafspraak ziet en wil u hier graag meer informatie over geven. Het bezorgmoment is een indicatie die gebaseerd is op eerdere bezorgpogingen van de afgelopen tijd in uw buurt. Afhankelijk van wisselende omstandigheden zoals verkeersomstandigheden, drukte en wijzigingen in de route van de bezorger, kan de bezorger hiervan afwijken. Het bezorgmoment is dus een indicatie en geen garantie dat de bezorger binnen dit tijdvak bij u zal komen.

Mocht u de volgende keer niet thuis willen blijven voor de bezorging van uw pakket, dan raad ik u aan om een wijziging of keuze van bezorging door te geven. Dat kan via de app of via www.postnl.nl.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd aangezien u uw pakketten in de tussentijd heeft ontvangen. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door VDCS