Klacht: afspraak niet nagrekomen

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dinsdag 28 aug jl zou er tussen 18.00 en 22.00 uur een pakketje worden afgeleverd bij mij thuis. Ik ben hiervoor thuisgebleven. Er is niemand geweest. Wel vond ik een kaartje in de brievenbus dat de bezorger om 19.20 uur was langsgeweest. De brievenbussen staan bij de ingang van park buitenborgh .
De volgende dag is het pakje afgeleverd door een andere bezorger.
Ik heb dit met hem besproken en hij zei dat dit waarschijnlijk komt omdat de brievenbus aan het begin van het park staan en de bezorger geen zin heeft om moeite te nemen om langs de voordeur te komen. Ik vind dit een kwalijke zaak.

Als dit niet meer gebeurd en de bezorger hier op aangeproken wordt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Hasenbos, Bedankt voor uw bericht! Als ik het goed begrijp geeft u aan dat u enkel een briefje hebt ontvangen van de bezorger, maar dat hij niet bij uw voordeur is geweest en dus niet heeft aangebeld. Klopt dat? In dat geval wil ik graag een klacht voor u indienen, ik kan begrijpen dat dit erg storend is. Zou u daarvoor de 3S-code willen doorsturen en aan willen geven of uw bel het goed doet? Alvast bedankt en ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:49 geantwoord

Geachte heer Hasenbos,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tonny hasenbos