Klacht: Afspraak niet nagekomen.

op 12 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2-8-2017 zat er in mijn brievenbus een kaartje van DHL dat ik niet thuis was om mijn bestelling in ontvangst te nemen. Via internet heb ik die zelfde dag onder vermelding van het zendingsnummer een afspraak gemaakt voor 3-8-2017. Hiervoor bedankte DHL mij. Op 3-8-2017 de hele dag thuis gebleven, maar geen pakket. Dat kwam vandaag 4-8-2017 binnen. Het pakket bevatte vnl. medicijnen en supplementen. Dat mag in de zomer niet zo lang onder weg zijn ivm zomerweer.

Als de bezorger mij niet thuis treft en een kaartje achterlaat met het verzoek een nieuwe afspraak te maken en ik maak die afspraak, dat die afspraak wordt nagekomen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag Koen, Bedankt voor jouw bericht. Je geeft aan dat het pakket een dag later dan gepland is aangeboden. Dit is natuurlijk erg vervelend als het gaat om medicijnen en supplementen. Ik heb geprobeerd dit voor je na te kijken, maar ik kan helaas niets vinden op basis van jouw postcode/huisnummer. Heb je voor mij misschien een Track&Trace code? Deze begint vaak met 3S/ JVGL of JJD. Dan kijk ik het voor je na en kan ik hier eventueel een melding van maken. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Shannon, klantenservice DHL Parcel

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 augustus 2017 om 12:16 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door K. Last