Klacht: afspraak afgebeld op laatste moment botox behandeling

op 21 juli 2016 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Vandaag met mijn vrouw naar de praktijk gabriels geweest voor een botox behandeling .
Omdat wij van Friesland komen zijn wij een dag eerder gekomen en in een hotel gegaan ivm de reistijd en de afspraak 10 uur ochtend.
Om half negen telefoon wegens ziekte van de arts kan de afspraak niet doorgaan een optie was om dan maar op Zaterdag terug te komen .
Nu zijn wij Zaterdag op vakantie dus dit zal niet gaan .
Ben daarna nog naar de praktijk gereden om een oplossing hiervoor te zoeken mevr Gabriels was niet aanwezig.
Mijn naam en telefoon nummer achter gelaten bij de secretaresse maar tot op heden geen gehoor.
In 2012 is mijn vrouw ook bij Diana Gabriels geweest voor een borstvergroting en dit ging echter ook niet zonder slag of stoot.
Ik kan mij herinneren dat bij de na controle van mijn vrouw destijds de wachtkamer ook vol zat met mensen die wachten op de dokter die voor hun de botox behandeling zou uitvoeren en het uiteindelijk liet afweten wegens ziekte.

als de kliniek een passende oplossing hiervoor aanbied

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diana Gabriels Verweijen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diana Gabriels Verweijen

Heeft op 21 juli 2016 om 17:56 geantwoord

Geachte heer van den Berg,

Wij vinden het erg vervelend dat uw afspraak niet naar verwachting is verlopen. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling. Wel willen wij u bedanken voor het uiten van uw klacht. Hierdoor helpt u ons om te verbeteren.

Helaas heeft drs. Kim Manuels vanochtend om 08.00 uur afgebeld vanwege een ernstige migraine aanval. Wij hebben nog geprobeerd een andere arts in te schakelen maar op zo’n korte termijn lukt dat niet. Gelijk om 08.10 zijn wij het hele spreekuur gaan afbellen waaronder u en uw vrouw.

Buiten dat het voor u erg vervelend is omdat u kosten heeft gemaakt moeten wij wel 1 lijn trekken. Iedereen die op deze dag gepland stond is de dupe geworden van de ziekte van drs. Manuels zo ook wij. Is voor ons ook overmacht.

Diana Gabriels

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn81