Klacht: Afsluiting Dossier en herstel BKR

op 25 mei 2020 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb eind augustus 2019 een betaalafspraak met Vesting gemaakt die loopt tot 30062020. Ik heb alles netjes op tijd betaald en zelfs een maand voor het einddatum mijn schuld voldaan. Ik heb ook via mail gevraagd om een bevestiging.

Echter tot mijn verbazing ontvang ik om 19:30 op een vrijdagavond een sms en email met een betaallink om het resterende bedrag te voldoen die ik al had betaald. Dit vind ik totaal ongepast en onprofessioneel. De schuld is ruim op tijd conform betaalafspraak betaald en ik wil met rust gelaten worden.

Dat mijn dossier gesloten wordt en de status van mijn BKR wordt hersteld, aangezien ik op tijd heb betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 25 mei 2020 om 09:06 geantwoord

Beste heer Himbaza,

Uit uw bericht begrijpen wij dat u een klacht wilt indienen. Wij nemen klachten serieus en willen u bedanken voor de tijd die u hiervoor heeft genomen. Om de klacht zo goed mogelijk te behandelen, stellen wij een onderzoek in. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Vragen?
Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft. Wij helpen u graag.

Afdeling Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door An1993