Klacht: afschrijvingen van bedragen maar al hele tijd uitgeschreven!

op 06 oktober 2011 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb me zeker al 2 jaar geleden uitgeschreven bij lexa, maar iedere keer worden er bedragen afgeschreven, heb vaak mailtjes gestuurd, geen reactie op gehad. Vind het ook super onduidelijk gedaan allemaal, sneaky van dat bedrijf! Had uit eindelijk een mailtje gekregen met van ‘weet u het zeker dat u uitgeschreven wil worden bij lexa’, ook aangeklikt dat ik wilde stoppen. Ik was opgelucht dacht dat het klaar was. Keek ik tijdje geleden op mijn bankafschriften was er weer bijna 60 euro door lexa afgeschreven! Was al te laat om terug te laten boeken. Nu paar dagen geleden weer een bedrag afgeschreven van bijna 60 euro! Heb ik nu terug laten boeken! Ze stelen gewoon mijn geld!

Terug betaling van de bedragen die onterecht afgeschreven zijn! En wil er zeker van zijn dat ik er niet meer bij ingeschreven sta.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 07 oktober 2011 om 09:39 geantwoord

Beste mevrouw Jongmans,

Wij begrijpen dat er bedragen onterecht van uw rekening zijn afgeschreven.

Naar aanleiding van uw klacht adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice zodat wij het voor u kunnen nakijken en verder kunnen helpen.
U kunt ons bereiken op het gratis nummer: 0800 350 3500 van maandag tot en met zaterdag van 09.30 uur tot 17.00 uur.

Het Lexa.nl Team

Heeft op 17 oktober 2011 om 09:15 geantwoord

vind dat het nu gelijk vanuit t bedrijf opgelost kan worden niet dat ik daar nog voor moet gaan bellen! wil gewoon echt uitgeschreven worden en zeker laatste 3 keer mijn geld terug gestort hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door marleenjongmans