Klacht: Afschrijving van 153,95 euro

op 22 oktober 2011 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hotel Gold Card heeft 153,95 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb geen behoefte aan een Hotel Gold Card. Vorig jaar ben ik opgebeld en ben ik hoe stom ook, akkoord gegaan met een Hotel Gold Card. Ik had er geen idee van dat dit een abonnement was. Ik heb hem nog nooit gebruikt. De website is raar en totaal niet gebruiksvriendelijk. Ik heb vorig jaar nog gekeken hoe ik van die Gold Card af kon komen maar de website was niet duidelijk. Er was nergens een klantenservice of iets in die richting. Nu een jaar later ben ik verbaasd dat ze zomaar 153,95 euro hebben afgeschreven. Dit moet toch niet zomaar kunnen? Ik heb niks ondertekend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen abonnement meer op een Hotel Gold Card en zou graag mijn 153,95 euro terug willen. Ik ben maar een student en zo breed heb ik het niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Marouska