Klacht: afrekening

op 17 oktober 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Ik heb de jaar afrekening gekregen van essent en kreeg geld terug.Maar op mijn bank was maar een klein bedrag terug betaald van essent.Ik heb toen gebeld naar essent gevraagt hoe dat kon ze zeggen dat ik nog een bedrag los had staan omdat ik maandelijks 1a2 dagen te laat was met de betaling. Ze hebben me daarover niet op de hoogte gebracht ik heb nooit geen achterstand gehad. Dit is pure diefstal.

Ik heb gewoon recht op de rest van mij jaar afrekening.
omdat ik 5 maanden 2a3 dagen te laat was met het betalen.
Het was het beleid van essent nee dit is gewoon diefstal!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 18 oktober 2011 om 09:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Jager,

Uw klacht heeft betrekking op de afdeling MKB. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Omdat ik de klacht heb doorgezet naar de juiste afdeling, sluit ik op deze website de klacht. Dit wil niet zeggen dat uw klacht al is afgehandeld, maar doorgezet naar de juiste afdeling.

Angelique
Essent medewerkster

Heeft op 21 oktober 2011 om 19:22 geantwoord

Er is nog steeds geen oplossing want essent heeft nog steeds niks van zich laten horen.Er is nog steeds niks afgehandeld.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Bericht van Essent

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Jager, Dat is erg vervelend. Ik zal uw klacht nogmaals doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Angelique Essent medewerkster

Alle klachten die gemeld zijn door heyolina