Klacht: afperssing van directpay voor luxstyle

op 09 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Luxstyle, een online bedrijf dat zich schuil houd in denemarken, “verkoopt” produkten, terwijl ze dan beweren een abonnement af te sluiten voor maandelijks ontvangs van deze produkten.

Als je dat de te veel ontvangen produkten wilt terug sturen, moet dit zogenaamd verzekerd op eigen kosten terug naar denemarken verstuurd worden.

DirectPay, wie vanochtend stelde dat ze pas een week zaken doen met Luxstyle (en ze zogenaamd niet echt goed kennen) doet al jaren lang de afperssing en dreiging voor luxstyle.

Ook nadat ik met DirectPay telefonisch contact heb gehad en de zaak heb uitgelegd, weigeren ze de zaak in te trekken en dreigen alleen maar met deurwaarde procedure.

Ik heb beide bedrijven aangemeld bij het Europees Consumenten Centrum, die al zeer op de hoogte zijn van de fraude praktijken van beide partijen.

Ik hoop natuurlijk dat Luxstyle / Directpay hun nep voordering terug trekt, maar belangrijker, dat ze aangepakt worden en niet nog meer mensen op deze manier terroriseren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 02 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht rgarsthagen

1 jaar geleden - Waarom is de Status op "opgelost" gezet?

Heeft op 02 juni 2016 om 08:55 geantwoord

zie feedback

Alle klachten die gemeld zijn door rgarsthagen