Klacht: afmelding niet mogelijk

op 03 mei 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Al verscheidene keren heb ik me afgemeld bij huurstunt en voortduren blijven ze herinneringen sturen dat ik moet betalen.
De laatste keer heb ik het geld gestorneerd en nu sturen ze me weer een herinnering voor betaling.

Wanneer ze me uitschrijven en niet meer lastig vallen met betalingsherinneringen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

3 maanden geleden - Beste Sanne, U heeft op 20-02-2017 een Premium Account aangemaakt op Huurstunt.nl. Dit zelfde account heeft u pas op 03-05-2017 na een email contact met mijn collega Robert beëindigt. Hiervoor heeft u geen enkele poging ondernomen om dit Premium Account op te zeggen. Er is voor woensdag 03-05-2017 ook geen email contact geweest over het opzeggen van dit Premium account. Door dat dit Premium Account gewoon actief voor u was is hier een betalingsplicht ontstaan. U heeft geen opzegging gedaan waardoor het account is blijven lopen en u hier gebruik van heeft kunnen maken. U heeft de betaling gestorneerd maar deze zult u nog wel moeten betalen. Het Account was immers actief. Op 03-05-2017 heeft u het Premium Account opgezegd en deze wordt per 20-05-2017 beëindigt. Hierna kunt u ook geen gebruik meer maken van het account. Wanneer u het openstaande saldo betaald zult u geen nieuwe facturen meer ontvangen. Met vriendelijke groet, Petra Huurstunt.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 08 mei 2017 om 08:31 geantwoord

Beste Sanne,

U heeft op 20-02-2017 een Premium Account aangemaakt op Huurstunt.nl.

Petra
Huurstunt.nl