Klacht: aflossing premie

op 08 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw
28 Juni 2016 heb ik een brief gekregen van een betaling wat ik nog moest doen en dat gaat om een bedrag van 209,38,- van de maand 01-04-2016. En daarbij heb ik nog een brief gekregen op 04-08-2016 dat ik 263,00 moet betalen. Ik heb vandaag mijn begeleider laten bellen om te vragen of ik beide bedragen in termijnen kon betalen. Mijn begeleider heeft ook uitgelegd wat de situatie is financieel en wat de reden er van is dat ik het in termijnen wil betalen. Maar wat ons nu is verteld ben ik niet mee eens en dat is het volgende dat als ik het in termijnen wil betalen dan komt er rente bij op en dat het bedrag van 01-04-2016 niet van april is maar nu van december. Ik ben op tijd met bellen en met het overmaken dus snap ik niet waarom er dan rente op komt als ik in termijnen wil betalen. En het bedrag van December heb ik allang overgemaakt. Ik hoop dat jullie hier even achter aan willen gaan! Want dit klopt echt niet!

Ik wil graag dat ze voortaan een beetje begrip kunnen tonen in de verschillende situaties wat mensen kunnen hebben, Ik kom mijn afspraken na en ook op tijd en alsnog is het niet goed. Het komt niet meer serieus over als ik mails of brieven naar jullie opstuur en ik vervolgens te horen krijg dat jullie het niet hebben ontvangen. Ik doe mijn best en dat verwacht ik ook terug. En zou graag willen dat er beter word opgelet over welke datum`s en bedragen jullie het hebben want ik kom er zo ook niet uit. En als ik naar de ggn bel dat ik elke x iets anders aanhoor van verschillende medewerkers het klopt gewoon niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 augustus 2016 om 09:11 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij vanmorgen telefonisch contact gehad met u. Uw dossier is bij GGN gesloten. Wij hebben u een brief ter bevestiging gestuurd per post. Deze zult u binnen enkele dagen ontvangen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door OZCAN SEVIM