Klacht: Aflossing

op 15 november 2010 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

ik heb een vordering lopen bij van Arkel. ze houden zich niet aan de afspraken, willen geen regeling treffen. Ze willen alleen akkoord gaan met een bedrag ad € 910-, per maand. Hoe moet je dit ooit kunnen betalen.En de toezegging of afspraken worden niet bevestigd, als je erom gaat vragen zeggen ze dat ze zich daar niks van kunnen herrineren. En nu moet ik voorkomen. Advies die zij geven, het heeft geen zin voor je om voor de rechter te verschijnen. Je wint t toch niet. De rechter beslist niet over de regeling. Dat doen wij. Je gaat alleen maar meer betalen.

Gewenste oplossing

Een normale betalingsregeling, die past binnen de inkomsten en uitgaven

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Boussakouki,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Hicham28