Klacht: Aflevering wederom uitgesteld.

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou zaterdag 1 september j.l. (vlgs tracktrace}) een pakketje ontvangen.
Bezorging uitgesteld tot maandag 3 september.
Dit is inmiddels de 3e zending in 2 maanden die is vertraagd. Eén zending zelfs 3x uitgesteld! Waarom komt dit niet voor bij alle overige pakketbesteldiensten (DHF, UPS, DPD, etc.)?
Zorg er aub voor dat bij een uitgestelde bezorging deze met voorrang word bezorgd en niet weer aan het einde van de route plaatsvind..

Als in de toekomst de bezorging plaatsvind zoals in eerste instantie via tracktrace wordt aangegeven.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 september 2018 om 20:39 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Bedankt voor uw bericht! Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig vertragingen heeft als het gaat om de pakketten die u verwacht.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vertragingen. We proberen alle pakketten de volgende werkdag af te leveren, maar helaas lukt dit niet altijd. Het is naar als dit dan net een paar keer per maand voorkomt, mijn excuses. Ik hoop dat dit in het vervolg beter zal gaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 03 september 2018 om 22:15 geantwoord

Draai bv om de dag de route om. Dan ontvangen de geadresseerden in iedergeval de volgende dag de zending.
Excuses zetten geen zoden aan de dijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Jansen