Klacht: aflevering voor een tweede keer uitgesteld

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakketje besteld, ” volgende dag in huis”
Afgelopen vrijdag zag ik dat het pakketje in het sorteercentrum was aangekomen, even later zag ik dat de aflevering uitgesteld was tot de volgende dag, Maandag (vandaag) vroeg in de ochtend stond aflevering op vanmiddag, maar nu zie ik dat aflevering voor een tweede keer is uitgesteld

Gewenste Oplossing:

wil graag weten of dit een fout is of dat het gewoon is dat er steeds uitgesteld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Broekmeijer,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending al tweemaal is uitgesteld tot de volgende werkdag.

Dat is zeker niet fijn dat het steeds wordt uitgesteld. Het is op het moment ontzettend waardoor niet alle zendingen op tijd gesorteerd kunnen worden en daarom vertraging oplopen. Ik zie gelukkig dat u ondertussen de zending heeft ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door cbroekmeijer