Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

op 09 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

iets gekocht bij een webshop, voor 23:00 besteld is volgende dag in huis.
netjes mail gekregen van webshop dat het verstuurd is met track and trace code.
de volgende dag zou het pakket tussen 12:00 en 16:00 worden bezorgd.
tegen de vrouw gezegd dat ze niet mocht gaan shoppen en thuis het pakketje moest aannemen.
krijg je al om 10:00 te zien op postnl “Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag”

hoe is dit mogelijk eerst is de chauffeur onderweg en dan ineens nog voordat de bezorg tijd is gekomen weten we al dat hij niet meer komt????

graag zou ik hier uitleg over willen hebben zodat ik dit tegen een boze vrouw thuis kan uitleggen waarom ze voor niets thuis is gebleven????????

als post nl is wat betere service gaat verlenen met betrekking tot pakket post. dit is al het zoveelste pakketje waarbij de tijd van levering word veranderd..

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2016 om 08:58 geantwoord

Geachte heer Kos,

Ik begrijp uit uw verhaal dat uw vrouw voor niks thuis is gebleven omdat het pakket is uitgesteld. Ik heb uw zending even nagekeken en ik zie dat het gehele transport waar dit pakje bij hoorde, was vertraagd.

Mijn excuus dat u wellicht door het stof moest bij uw vrouw, hopelijk heeft de komst van het pakje de volgende dag e.e.a. goedgemaakt. Daarbij wil ik u vragen om vervolgproblemen zoals deze eventueel bij één van onze officiële kanalen neer te leggen. Deze vindt u via www.postnl.nl/klantenservice.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door superkos