Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, Coolblue

op 07 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurig op tijd besteld bij Coolblue. Track en Trace ontvangen. Thuis gebleven want pakketje nodig de volgende dag. Krijg ik halverwege de dag \”Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag\” !

Hier kan ik dus niks mee.

Gewenste Oplossing:

Wanneer tijdig afgeleverd wordt (vandaag).

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit? Anders ontvang ik graag de 3S code van het pakketje zodat ik het een en ander voor u kan nakijken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2017 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Postma,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 26 juni 2017 om 08:29 geantwoord

Het pakket is uiteindelijk wel geleverd. Maar te laat! Zou Coolblue willen adviseren met een andere pakketdienst in zee te gaan.

m vr gr.
Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Hodor