Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, Coolblue

op 07 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit? Anders ontvang ik graag de 3S code van het pakketje zodat ik het een en ander voor u kan nakijken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2017 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Postma,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 26 juni 2017 om 08:29 geantwoord

Het pakket is uiteindelijk wel geleverd. Maar te laat! Zou Coolblue willen adviseren met een andere pakketdienst in zee te gaan.

m vr gr.
Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Hodor