Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, Coolblue

op 07 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit? Anders ontvang ik graag de 3S code van het pakketje zodat ik het een en ander voor u kan nakijken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 juni 2017 om 17:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Postma,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Heeft op 26 juni 2017 om 08:29 geantwoord

Het pakket is uiteindelijk wel geleverd. Maar te laat! Zou Coolblue willen adviseren met een andere pakketdienst in zee te gaan.

m vr gr.
Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Hodor