Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, Coolblue

op 07 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Keurig op tijd besteld bij Coolblue. Track en Trace ontvangen. Thuis gebleven want pakketje nodig de volgende dag. Krijg ik halverwege de dag \”Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag\” !

Hier kan ik dus niks mee.

Wanneer tijdig afgeleverd wordt (vandaag).

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit? Anders ontvang ik graag de 3S code van het pakketje zodat ik het een en ander voor u kan nakijken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Postma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 juni 2017 om 17:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Postma,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Heeft op 26 juni 2017 om 08:29 geantwoord

Het pakket is uiteindelijk wel geleverd. Maar te laat! Zou Coolblue willen adviseren met een andere pakketdienst in zee te gaan.

m vr gr.
Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Hodor