Klacht: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zit al de hele dag te wachten op mijn pakket.. en nu staat er ineens dat hij morgen bezorgd word… en ook pas in de avond… ik wil hem of vandaag nog of morgenochtend.. aangezien ik morgenavond druk ben.. en ja niet nog langer wil wachten.

Gewenste Oplossing:

vandaag geleverd het liefst.. en anders morgenochtend..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht xairadark

5 maanden geleden - hij was eerst al onderweg en nu ineens weer terug in het sorteercentrum...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Corsius, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet op de aangegeven dag is afgeleverd en dat de aflevering zelfs is uitgesteld naar de volgende werkdag. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honder procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. Wilt u de tracktrace code sturen indien dat niet het geval is? Dan kijk ik graag de status voor u na. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Corsius,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door xairadark