Klacht: Aflevering TV

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-12-2017 is bij jullie een pakket aangeboden (TV) waarmee tot op de dag van vandaag nog niets mee is gedaan wat verwerking of afhandeling betreft.
Ik begrijp dat het deze dagen druk is voor bezorgdiensten maar deze wachttijd vind ik onacceptabel. En verwacht dan ook van u kant DHL een gepaste oplossing
Vriendelijke groet
Carl van Toor
Het gaat om pakket nummer :
3SBPB0000140469

Gewenste Oplossing:

Door de bestelling van mijn product op korte termijn te voltooien!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Deze zending staat bij ons inderdaad al enige tijd aangemeld. Helaas hebben we tot op heden het pakket nog niet overgedragen gekregen. Zodra we de zending bij ons binnen krijgen zullen we de zending sorteren en zal er ook een planning voor worden gemaakt.
Kijkt u alstublieft samen met de afzender naar de indicatie van de levertijd. Indien deze inmiddels is verstreken, kunnen zij met de koeriersdient die zij hebben gebruikt om het naar DHL te transporteren kijken waarom de zending vertraagd is.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Carl van toor