Klacht: aflevering producten 2 september 2021

Viooltje1963 op 08 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger plaats de spullen buiten bij het hek, zonder even te melden dat hij er is en zonder deze producten binnen af te leveren.

Als de bezorger aanbelt en de artikelen binnen zet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger het pakket/de pakketjes buiten bij het hek heeft neergezet. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Graag ontvang ik van u het zendingsnummer van dit pakket, zo kan er een klacht worden doorgezet naar de manager van de desbetreffende bezorger. De bezorger zal hier dan ook op worden aangesproken. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Amber DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 08 september 2021 om 12:44 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Mick
DHL Parcel E-Care