Klacht: Aflevering pakket ULA Backpack Catelyst

op 05 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tracking Number: EP844785454US

Pakket is volgens de trackingsite afgeleverd bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT op 26 juli.

Contact maken met het post office centre is lastig.

Ik zou graag komende week het pakketje ontvangen of desnoods ophalen

Met vriendelijke groeten
Rob Pieterse
06-51829043

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2017 om 17:07 geantwoord

Geachte heer Pieterse,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u sinds eind juli op uw pakket wacht en kan voorstellen dat u deze graag in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw code heb ik helaas moeten constateren dat het pakket op 28 juli retour is gezonden naar de afzender in Japan. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Heeft op 04 oktober 2017 om 09:48 geantwoord

Eea betreft een pakket dat op 26 juli 2017 'zoek' geraakt is.
Op 06 september een feedback geplaatst en nog steeds geen reactie gehad ....!!!

Alle klachten die gemeld zijn door rpieterse@hetnet.nl