Klacht: Aflevering pakket

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag 3 oktober is mijn pakket bezorgd door DHL. Het zou tussen 14:00 uur en 18:00 uur bezorgd worden. Op het moment dat de bezorger voor de deur stond was er niemand thuis. De bezorger heeft mijn pakket gewoon voor de voordeur gezet.
Ik vind dit echt niet kunnen, iedere voorbijganger had mijn pakket zo mee kunnen nemen.

Bij de website waar je het pakket kan volgen staan allerlei opties wat je kan doen als de bezorger is geweest wanneer er niemand thuis is. Blijkbaar kan dit de bezorger niets schelen en heeft hij het pakket gewoon buiten laten staan.

Ik ben tevreden wanneer DHL de bezorgers een betere manier van pakketjes afleveren leert. Denk hierbij aan klantvriendelijkhed en inlevingsvermogen. Ik denk dat de bezorger het zelf ook gek zal vinden al hij/zij iets had besteld en het gewoon onbeheerd bij de voordeur was achtergelaten.

Ik heb al eerder slechte ervaringen gehad met de bezorgers van DHL.

Het is jammer dat je niet altijd kan kiezen welk bedrijf je pakket bezorgd, anders zal ik zeker niet meer voor DHL kiezen.

Ik hoop dat DHL met een goede oplossing komt en ik denk dat een excuses op zijn minst op zijn plaats is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jantientober