Klacht: Aflevering op totaal ander adres

op 28 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een reeds betaald pakket ontvangen van de bewoner van Harpij 18 in Nieuwegein. HAD ECHTER AFGELEVERD MOETEN WORDEN OP FLAMINGO 18 IN NIEUWEGEIN!!
Ik meld dit omdat ik het pakket al had betaald met IDeal.

Gelukkig was de ontvanger eerlijk en kwam het pakket op ons adres afleveren.

Gewenste Oplossing:

Als dit nooit meer zal voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juni 2019 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat uw zending op een verkeerd adres was afgeleverd door de bezorger. Dat is natuurlijk heel erg vervelend om te horen en ook zeker niet de bedoeling.

Ik heb de klacht dan ook doorgezet richting de leidinggevende van de bezorger om dit verder op te pakken en ervoor te zorgen dat het niet weer zal gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Buse
DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Pogge