Klacht: Aflevering momenteel niet mogelijk

op 04 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik wacht al twee dagen op een pakketje dat geleverd wordt door dhl. Al twee dagen staat er aflevering momenteel niet mogelijk neem contact op met de verzender. Nu heb ik dat bedrijf benaderd (jasjehandtasje) en zij konden op dit moment niets voor mij betekenen en ik moest afwachten. Ik had graag geweten waar mijn pakketje blijft. Heb de zonnebrillen namelijk volgende week nodig!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn zonnebrillen alsnog ontvang in goede staat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 mei 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Elonie,
Goed dat u contact met ons legt over deze zending. Zojuist heb ik deze zending voor u nagekeken. Het blijkt dat deze zending nog niet door de leverancier bij ons is afgegeven. DHL heeft deze zending dus nog niet fysiek ontvangen, het beste kunt u dus contact leggen met de leverancier. Zij kunnen dit namelijk voor u oplossen. Zodra de leverancier het pakket bij ons afleverd leveren wij normaliter binnen 24 uur.

Met vriendelijke groet,
Thijs DHL Parcel Klantenservice

Heeft op 04 mei 2017 om 16:10 geantwoord

Hallo, ik heb gisteravond nog gebeld met een collega en volgens hem was het pakketje wel op het goede depot aangekomen en is het pakketje waarschijnlijk daar gevallen, want de chauffeur kon hem niet vinden. Ik heb ook in de link gezien dat het pakketje naar Maastricht werd gebracht dus dit is weer een vaag antwoord...

Alle klachten die gemeld zijn door Elo93