Klacht: Aflevering in de tuin/over de poort

op 21 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren is een bestelling bij mij afgeleverd.

Echter was ik niet thuis. Ik had daarom een briefje in de deur dat ik niet thuis was en dat het pakket was bezorgd IN DE TUIN.

Heel vreemd en inderdaad die grote doos lag in de tuin.

Vooral vreemd omdat wij een poort hebben van 2,10 meter hoog en deze op slot zat.

De doos is dus over de poort gegooid en zo in de tuin beland.

Dit kan toch niet?! Ik ben dus ook zeer ontevreden over de wijze van afleveren.

Gewenste Oplossing:

Het pakket dient persoonlijk overhandigd te worden aan de ontvanger. Als de ontvanger niet thuis is, neemt de bezorger het pakket weer mee of geeft het af bij de buren. In ieder geval niet over een gesloten poort in de tuin gooien!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door CWIND