Klacht: Aflevering gebeurt niet

op 09 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 06-07 zou er om 15.30 uur bij ons aan de deur een bezorger van dhl zijn langsgekomen maar trof ons volgens zijn bevindingen niet thuis . Wij waren de GEHELE middag thuis daar we visite hadden en ook de deurbel deed het . Zonder een briefje achter te laten bleek hij weer weg te zijn gegaan . Dit gebeurt regelmatig met dhl waardoor qij weer achter het pakket aan kunnen gaan . Zou fijn zijn als de bezorger WEL langskomt . Met vriendelijke groet A Houtzager

Gewenste Oplossing:

Als de pakketbezorger eerlijk is en gewoon aangeeft dat het voor hem sneller is om alle pakketjes bij het afhaalpunt te brengen maar NIET om te zeggen dat je niet aanwezig was .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 juli 2019 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 09 juli 2019 om 12:49 geantwoord

Het is ons al 3x gebeurt dus ik geloof de oplossing pas als de volgende maal de verzending wel goed gaat . Tot dan heb ik twijfels . Groet A Houtzager

Alle klachten die gemeld zijn door Watertoren 11