Klacht: Aflevering bestelling niks gehad en mails ook geen gehoor

op 31 juli 2017 over Dealbanana.nl in de categorie Deal-Sites

Heb besteld op 23-6-17 Herbruikbaar urinaal betaald 6,95 zou geleverd worden op 19 juli ; geen levering komt waarschijnlijk uit Hong Kong ordernr. 27909-1556287 wel rekening gehad betaling is ook te zien bij Rabobank t.a.v. Stichting Mollie Payments ook gedaan op 23-6 niet meer terug te draaien rekeningnr. is NL30ABNA0524590958 afgeschreven van rekeningnr. NL50RABO0159880181 omschrijving M1569071M10XW7MV 0030002166204319 27909-1556287 hERBRUIKBAAR URINAAL 075729Colengo kortom geen levering en geen geld terug gehad !!!!!
Smoesjes via de mail dat ze niet wisten welk adres terwijl ik het adres in de mail gezet heb; voel me belazerd en ben blij dat het om een klein bedrag gaat komt zeer onbetrouwbaar over bestel er nooit iets meer.

Ben eigenlijk tevreden als het nog geleverd wordt maar ik denk dat dat na meer als een maand wachten ( van 23 juni af tot 31 juli ) niet meer zal gebeuren mocht het zijn dat ze toch nog willen leveren dan na 14 augustus dan zijn wij weer terug van vakantie in het buitenland. En zeker al is het maar een klein bedrag geld terug a.u.b. !!!! Telefonisch ook niet bereikbaar heb een nummer gebeld maar zijn zogenaamd alleen met mail bereikbaar wat al verdacht is !!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealbanana.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rspliet@home.nl