Klacht: aflevering

op 20 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket van de wehkamp is bij een bedrijf in de buurt afgeleverd,
het pakket stond op mijn huis adres.
Ik was gewoon thuis.
Zeer slechte bezorging van DHL in het westland !
jullie zijn ook nooit persoonlijk bereikbaar heel vervelend.
Zeer ontevreden over jullie.

jeannette

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger zijn werk goed doet !
Zoek anders iets anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 mei 2020 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ik kan begrijpen dat dit ontzettend vervelend is zeker omdat u aangeeft zelf thuis te zijn geweest. U geeft aan dat het gaat om een pakket van de Wehkamp. Zij hebben special client support vanuit DHL en willen graag alle klachten zelf afhandelen met DHL. Mijn advies is dan ook om het bij de Wehkamp neer te leggen. Mijn excuses voor het enorme ongemak en een prettige dag!~

Met vriendelijke groet,

Eveline
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sjaan1