Klacht: afleveren pakket

op 02 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er werd een pakket afgeleverd van een ander adres dan het adres van mijzelf, dit werd ook gewoon voor de voordeur afgegooid terwijl wij niet thuiswaren, na herhaaldelijk bellen naar post.nl stellen zij zelf voor dat ik het verkeerde pakket terugstuur, halloooo ik ga jullie werk niet uitvoeren !!!!!
steeds problemen met post.nl, pakket word steeds afgegooid zonder af te tekenen

Gewenste Oplossing:

juiste pakketten afleveren en laten aftekenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tambuyser,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u een pakket heeft ontvangen dat niet voor uw adres bestemd is.

Ik kan u hier echter niet bij van dienst zijn. U heeft contact opgenomen met PostNL in Nederland en ik kan geen klachten opmaken op adressen in België en heb ook geen inzage in hun administratie.

U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van PostNL België. De contactgegevens kunt u hier vinden; http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

Met vriendelijke groet,
PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door snelleke