Klacht: afkoopsom en blokkeren vaste telefoonlijnen

op 14 september 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Ik zou in oktober 2015 een e-mail hebben gekregen waarin stond dat ik bij niet reageren een contract heb voor 2 jaar. Dit zou duren tot 21 november 2017. Ik ben het hiermee absoluut niet eens.

Inmiddels zijn onze vaste telefoonverbindingen voor de zoveelste keer voor naar buiten bellen geblokkeerd.

Geen contract voor 2 jaar. Opzegtermijn van een maand lijkt mij de juiste manier ook juridisch.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 14 september 2016 om 14:29 geantwoord

Geachte heer Oosterveen,

Uw contract bij Belcentrale loopt inderdaad nog tot 21-11-2017, het is niet mogelijk dit zomaar te ontbinden, daar dit om een zakelijke overeenkomst gaat. Wel is het uiteraard mogelijk binnen uw abonnement aanpassingen te doen in de diensten. Uiteraard heb ik er zojuist voor gezorgd dat u weer kunt uit bellen met uw lijnen. Dit had te maken met een misverstand over facturen.

Vriendelijke groet,
Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door hnkoosterveen@gmail.com