Klacht: Afhandeling van dossiers en reageren op mails duurt erg lang

op 09 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 dossiers open staan bij GGN maar het duurt wel erg lang voordat zij deze sluiten. Ik heb onderstaande gemaild maar tot nu toe geen reactie ontvangen. Dit is meer dan een week geleden:

Op 30 januari jl. wilde ik beide dossiers (24799789 / 24458411) in een keer betalen. Echter is er per ongeluk twee keer voor hetzelfde dossier betaald. De betaling van €327.80 (openstaande saldo op 30/1/2018) was eigenlijk voor dossier 24799789. De betaling van €149.14 (openstaande saldo op 30/1/2018 was daadwerkelijk voor dossier 24458411. Dossier 24458411 heeft nu een negatief saldo van -€327.79.
Echter als ik nu op Mijnincasso inlog zie ik dat dossier 24799789 ineens een veel hogere openstaande saldo heeft dan op 30/1/2018 – €375.45 tegenover €327.80 op 30/1. Zie ook de bijlage: de brief die ik op 11 januari 2018 heb ontvangen, waarin het totale te betalen bedrag staat vermeld.

Gewenste Oplossing:

- Als het teveel betaalde bedrag van 24458411 op dossier 24799789 wordt geboekt
- Als de extra kosten van dossier 24799789, die schijnbaar 'ineens' er bij zijn gekomen sinds 30/1/2018, in mindering worden gebracht
- Als beide dossiers worden gesloten, want ik heb betaald wat ik moest betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht gjna2017

5 uur geleden - Beide dossiers staan nog steeds open en ik heb nog steeds geen reactie van GGN, terwijl de rente gewoon doortikt ondanks dat ze beiden volledig zijn betaald? Dit is al 3 weken geleden.

Alle klachten die gemeld zijn door gjna2017