Klacht: Afhandeling Smartpack-actie.

op 22 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Witz, Wij hebben contact gehad met onze actieafdeling evenals met u. Onze actieafdeling gaf aan geen rekeningnummer van u te hebben ontvangen. Deze hebben wij hen namens u doen toekomen. Hiermee is uw aanvraag alsnog goedgekeurd en worden de artikelen naar u opgestuurd. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht witz

6 jaren geleden - Beste Alex, Dank voor uw bemiddeling. Ik begrijp uit uw bericht dat deze zaak nu spoedig en volledig zal worden afgerond. Met vriendelijke groet, Witz

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Witz, Graag horen wij van u of uw SmartPack aanvraag ondertussen is afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht witz

6 jaren geleden - Beste Alex, Helaas heb ik niets naders vernomen of ontvangen. Met vriendelijke groet, Witz

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Witz, Graag horen wij van u of de SmartPack ondertussen is afgehandeld. Zo niet, horen wij dit graag. Dan nemen wij nogmaals contact op met onze actieafdeling. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht witz

6 jaren geleden - Beste Alex, Klacht deels opgelost (na ca. 6 maanden) en nu is het wachten op 3D-bril & filmtegoed. Graag info hoe lang dit gaat duren. Met vriendelijke groet, Witz

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 14:38 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant.

Reactie van de melder van de klacht witz

6 jaren geleden - Beste Alex, Sinds uw toezegging van 19-01-2012 dat deze affaire binnen 4 weken zou zijn opgelost heb ik niets meer vernomen. Graag verneem ik van u de definitieve termijn welke uw actieafdeling nog nodig denkt te hebben. Met vriendelijke groet, Witz

Alle klachten die gemeld zijn door witz