Klacht: Afhandeling opheffen rekening

op 27 september 2011 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin vorige week heeft de executeur opdracht gegeven tot uitbetaling van een bedrag op mijn rekening.
Tot op heden heb ik het geld nog niet ontvangen. Dit schijnt te maken te hebben met het feit dat de rekening tegelijkertijd is opgeheven. In verband met te maken kosten zou ik graag vernemen wanneer ik het geld kan verwachten.

Gewenste Oplossing:

Met een reactie over de looptijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 oktober 2011 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar dit is niet gelukt. We hebben u per brief een terugbelverzoek gestuurd met de contactgegevens van degene die uw klacht in behandeling heeft en kan oplossen. Met vriendelijke groet, Melin; ING Webcare Team, http://www.ing.nl/webcare
http://www.twitter.com/INGnl_webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maikojarno