Klacht: Afhandeling klachten zeer slecht en vaak hogere facturen dan geboekt

op 10 juli 2017 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een paar jaar zending wij onze pakketten met Parcel International. Zolang alles goed gaat geen probleem maar als er een probleem is dan wordt het een langdurige kwestie. Een eerder schadegeval is pas na bijna 1 jaar opgelost terwijl alle zendingen met verzekering worden verzonden. Nu weer een schadegeval en op mijn laatste 3 e-mail heb ik tot op heden (3 weken geleden de eerste e-mail verzonden) niets vernomen !!

Verder wordt ik de laatste tijd zeer regelmatig geconfronteerd met hogere rekeningen dan opgegeven bij boeking. Dit zou telkens te maken hebben met een ander formaat dan geboekt, maar dit is onzin aangezien ik de zendingen zelf opmeet en inboek.

Zaken doen met Parcel International is niet makkelijk maar kost je zeeën van tijd als er iets mis gaat.

Ik ben klaar met Parcel International en kan alleen maar afraden om zaken met deze partij te doen.

Gewenste Oplossing:

Als dit schadegeval en gedane reclamaties op korte termijn worden afgehandeld zodat we afscheid van elkaar kunnen nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Parcel International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parcel International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parcel International

Heeft op 18 oktober 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Vught,

We nemen uw klacht serieus en willen uw klacht graag met u oplossen.
Volgens onze informatie is uw klacht inmiddels opgepakt en op passende wijze met u opgelost. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dat kunt u reageren per e-mail aan help@parcelinternational.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Parcel International

Alle klachten die gemeld zijn door GEV1