Klacht: afhandeling klacht niet op een normale manier

op 13 oktober 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ze hebben mij geen oplossing geboden ze hebben alleen gevraagd heeft u een annulerings bewijs ik heb ze uitgelegt dat ik dat nooit ontvangen heb,van t mobile maar dat wisten ze waarschijnlijk al ,ik heb ze uitgelegt dat alles terug te vinden is in de computerbestanden van t mobile.want dat heb ik zelf gezien en gelezen ,ik heb directpay ook verzocht om een duidelijke rekening van alle facturen nu komen ze elke keer met 1 factuurnr en incassokosten over dat .dus dat is makkelijk geld verdienen voor ze want het gaat om 4 facturen van allemaal zeer kleine bedragen waar ze mij elke keer 40 euro inkassokosten voor in rekening willen brengen i ga daartotaal niet in mee ik ben 3 maanden voordat de eerste brief van ze binnenkwam bij t mobile geweest om eventuele openstaande bedragen te betalen maar ze vertelden me dat er niks openstong ,,ik vind de manier van handel van zowel directpay alsook t mobile buiten proporty,s ik ben totaal niet tevreden over de gang van zaken waardoor ik opnieuw contact met u opneem

Gewenste Oplossing:

iik ben inmiddels zo verbolgen over de gang van zaken ,dat ik weiger te betalen ze gaan maar naar de rechter of zo ,ik vind dat ik mijn best gedaan heb ,ik heb verzocht om een normale oplossing doch niets van dat al ,ik vind ,dat t,mobile een grote fout heeft gemaakt ik ben daar persoonlijk geweest om het te regelen waarna ik te horen kreeg dat er niks openstond,,,dan vind ik het erg ongehoord dat ik daarna een incassobureau achter me aankrijg.t mobile en directpay gaan het maar fijn onderling oplossen en mij verder met rust laten..m.v.g. johan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jfvdam