Klacht: afhandeling klacht Directpay

op 06 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onder verwijzing naar mijn klacht met refnr 621638:
Deze klacht heeft niet de status ‘opgelost’
Zie de afwijkende antwoorden van Direct Pay en mijn antwoorden.
Wel qua tijd in de juiste volgorde lezen aub.

Gewenste Oplossing:

Als DirectPay de door mij ten onrechte betaalde € 50,-- heeft terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 07 juli 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 juli 2017 om 15:04 geantwoord

Geachte Directpay,
De klacht sluit ik NIET. Want LET OP:
Jullie hebben meermaals geinformeerd? Jullie hebben via Klacht.nl gereageerd, maar nog nimmer op de emails waarbij ik mijn betalingsbewijs heb toegevoegd en waaruit blijkt dat ik € 370,-- (te weten 2x € 185,--) heb betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van der Ziel