Klacht: Afhandeling klacht

MeaEr op 03 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere keren wat besteld en post. Nl heeft het niet bij mij afgeleverd. Heb hierover geklaagd bij hun en zij zouden dit onderzoeken. Vervolgens komt hun bezorger aan de deur en zegt tot 3x toe mijn pakketten te hebben afgegeven aan een jongen die voor mij deur stond te wachten. Let wel, voor mijn deur. Niet in de deurpost of binnen bij mij maar ervoor met deur dicht. Hij heeft zich ook niet hoeven te legitimeren. De bezorger vond dit niet vreemd ondanks dat die jongen dit steeds deed alsof hij de bezorger stond op te wachten. Heb niks meer van die klacht gehoord en wanneer ik dan na een paar weken weer bel, zeggen ze dat het meer dan 4 weken is en dat ze er niks meer mee doen. Ik ben hiervan de gedupeerde en krijg ook niks vergoed door post.nl. dezelfde bezorger zie ik nog lopen en post. Nl doet er niks mee. Waar zijn mijn pakketten?? Die zijn niet bij mij bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn pakketten netjes bij mij worden bezorgd en mijn onkosten worden vergoed

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 mei 2019 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u van de bezorger heeft vernomen dat hij pakketten aan een persoon zou hebben gegeven die voor uw deur stond. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik raad u aan om de vermissing van uw zendingen te melden bij de afzender(s) van uw pakket(ten). Wij hebben namelijk een afspraak met de verzender. De afzender heeft ons betaald om het pakket te vervoeren en is onze opdrachtgever, hij of zij heeft een overeenkomst met ons gesloten over de verzending van het pakket. U heeft een overeenkomst met de afzender over uw aankoop en heeft de verzender hiervoor betaald. De verzender kan een klacht bij ons indienen of een onderzoek starten en kan mogelijk in aanmerking komen voor een vergoeding. De afzender kan u in deze situatie vervolgens verder informeren en kan u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

MeaEr

Heeft op 03 mei 2019 om 10:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ze schuiven het probleem wat zij hebben veroorzaakt van hun af. De verkoper is in het buitenland en ik heb het hun al verteld. Maar zij vinden dat ik met post.nl contact moet opnemen wat normaal is.

Alle klachten die gemeld zijn door