Klacht: Afhandeling incasso zaak

op 16 juli 2012 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wordt onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon, heb nl dagvaardiging niet ontvangen en moet nu incasso en rechtbankkosten betalen! Vraag wie deurwaarder is geweest krijg geen antwoord, vraag wie ik aan de lijn heb krijg geen antwoord. Op een gegeven moment wordt er door GGN gewoon er de telefoon opgegooit. Ben een oplossing aan het zoeken, maar GGN is blijkbaar een bedrijf die er op uit zijn alleen mensen nog verder in de vernieling te helpen ten gunste van hun eigen gewin. Oplossingen aandragen dat kunnen ze niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een aflossing van € 5,00 per maand betalen. Dat willen ze niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 juli 2012 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Verwezen naar de GGN site (https://www.ggn.nl/particulier/Uw-Situatie/U-heeft-een-klacht) om de klacht doelgericht af te kunnen handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door kay2002