Klacht: Afhandeling garantie

op 20 februari 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Iang verhaal kort.
27 december horloge ter reparatie aangeboden in de fossil winkel gelegen in de hudson bay te maastricht. Dit zou 4 weken duren en is op advies van het hoofdkantoor gebeurd. Na 4 weken nog steeds niks gehoord. Zelf moeten bellen en na 5 weken kwamen ze erachter dat het horloge kwijt was. Na heel wat telefoontjes gepleegd te hebben wilden ze mij vergoeden met 250 euro. Daar ging ik niet mee akkoord gezien ik een product had opgestuurd waar ik minder voor betaald had. Ik heb het product geocht en mag als klant ook verwachten dat ik een vergelijkbaar ofwel een beter product terug krijg. Enfin, ik moest nog een week wachten. 6 weken voorbij en ze vonden een nieuw exemplaar. In de tussentijd is mij ook een compensatie beloofd !. Echter inplaats van de beloofde compensatie wordt ik ervan beticht om een medewerker opgezocht te hebben via facebook. Dit klopt al niet gezien ik haar naam via een collega gevraagd had. Dit gezien het feit dat deze dame niet in gesprek wilde gaan met mij omdat ze vond dat ze al genoeg had gedaan. Sorry hoor dame, het is je werk om zulke dingenaf te handelen. Zullen we het maar niet hebben over de brutale mond die open getrokken werd richting mij. Maar dat vergeet fossil voor het gemak.

Daarbij wordt ik beticht van fysiek geweld, dit terwijl ik helemaal van niks weet. Als ik vraag voor camera beelden waarop zichtbaar moet zijn dat ik fysiek geweld gebruikt heb krijg ik als antwoord ” zo ver willen wij niet gaan.”

Als kers op de taart dat ik mijn recht probeer te halen en vraag naar de afgesproken compensatie wordt dit als dreigend ervaren. Telefonisch gezien voelen ze zich ook al snel bedreigd op het moment dat je als kant in je recht probeert te staan en beeëndigen ze het gesprek.

Ten eerste de excuses voor de beweringen die getrokken worden wegens geeld !.
Daarbij komt dat een mens wat niet gehoord wordt wel eens zijn stem zou kunnen verheffen. Nou als dit meteen als dreigend wordt ervaren zegt dit meer over de onkunde van het personeel. Daarbij als ik netjes conform afspraak gecompenseerd wordt voor de tijd die het langer heeft geduurd en de stress die het mij momenteel oplevert.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cnggti