Klacht: Afhandeling dossiers

op 06 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, op 5-2-2018 ontving ik een brief over een dossier van 2009. Hierover contact opgenomen met GGN om alsnog tot een oplossing te komen. Na een lang gesprek met de dame aan de telefoon was haar conclusie dat er niks afgesproken kon worden omdat het voor hun al te lang loopt. Op zich hebben ze een punt maar de wil om te betalen is er wel vanuit mijn kant. In tegenstelling tot andere kantoren die wel meedenken met de debiteuren doet GGN dat niet. Al met al het probleem bij GGN is dat zij niet kijken naar de mens die hierdoor eventueel verder in de schulden kunnen komen als er niks afgesproken kan worden. Neem een voorbeeld aan jullie con-collega’s Van Arkel en LAVG. Zij denken wel met hun debiteuren mee…

Gewenste Oplossing:

Dat er een oplossing komt voor openstaande dossiers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2018 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl telefonisch contact met u opgenomen. Wij gaan hiermee ervan uit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Remi30