Klacht: Afhandeling dossier uit 2005!!!!

op 23 juni 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Het enige wat ik wil is contact met een persoon die ons dossier eindelijk wil sluiten. Eerst wordt er gezegd dat er niets bekend is gemaakt aan hen dat mijn partner destijds in 2005/2006 in de bedrijfsschuldhulpverlening zat. Na 7 jaar krijg ik door een fout van GGN bewijs in handen dat dit zij wel degelijk op de hoogte waren en zegt de opdrachtgever dat GGN besloten heeft deze vordering niet mee te nemen daarin, om zo het bedrag na de schuldhulpverlening alsnog volledig te kunnen vorderen. Te schandalig voor woorden. Al weken niemand bereikbaar die van het dossier weet, mailtjes worden niet beantwoord, er wordt gelogen over aanwezigheid van medewerkers die er niet zouden zijn terwijl de opdrachtgever ze net heeft gesproken en ik het verzoek krijg om contact met haar op te nemen. Nu 3 x gebeld en weer krijg ik die mevrouw niet aan de telefoon. Weer opdrachtgever gebeld en die is vervolgens GGN gaan bellen. Teruggebeld door opdrachtgever dat ik weer moest bellen naar GGN en naar die mevrouw moest vragen. Weer gebeld en weer niet aan de telefoon gekregen. Eindeloos… Dit loopt al jaren en jaren en steeds een andere behandelaar. Ongelooflijk.

Als de zaak wordt afgehandeld en gesloten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Op 28 juni 2017 is uw klacht afgewikkeld door de zaakbehandelaar. Deze heeft contact met u opgenomen om de zaak te bespreken en op te lossen. Wij gaan er vanuit dat de klacht juist en naar tevredenheid is behandeld en afgewikkeld. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij geen inhoudelijke reactie geven op deze website. Wij sluiten de melding op klacht.nl

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Rene4440