Klacht: afhandelen condensdroger van nog geen 6 jaar oud

op 16 september 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Geachte heer/mevrouw,
mijn ouders hebben op 14 december 2010 een AEG condensdroger aangeschaft voor € 664,= en nu blijkt de droger niets meer te doen.
na telefonisch contact met aeg werd een voorstel gedaan om de monteur langs te sturen waaraan al een prijskaartje hangt van € 62,50 voorrijkosten.
Mijn vraag is of wij geen langere gebruikerstermijn van AEG producten kunnen en mogen verwachten. U zult kunnen begrijpen dat ik hierin zeer teleurgesteld ben!
Vandaar deze klacht en ik hoop eigenlijk dat dit fatsoenlijk opgelost zal worden.
Gaarne uw reactie op deze.
Aly Oldenbeuving
Willemstraat 56
9104 EN Damwoude
tel. 06 17 838 499

als de klacht afgehandeld wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 20 september 2016 om 15:38 geantwoord

Wij begrijpen dat het vervelend is als een apparaat niet meer functioneert zeker als daar onverwachte kosten door ontstaan. Gezien de leeftijd van het apparaat zullen er wel kosten aan een bezoek zitten, zoals onze servicedienst al heeft aangegeven. Zij hebben een diagnosebezoek van € 62,50 aangeboden. De technicus zal het apparaat dan onderzoeken en een prijsopgave geven voor een eventuele reparatie. Op basis daarvan kunt u besluiten of u wilt laten repareren of niet.
Wij zien dan ook geen reden om u tegemoet te komen met een ander voorstel.

Nikki
AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door boschlust