Klacht: Afhaling pakket

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 20 07 2017 zou er hier een retourzending van de firma lidl afgehaald worden tussen 8.00 en 18.00 uur heb daar vrije dag voor genomen en de hele dag voor jan met de korte achternaam zitten wachten. Wat schets mijn verbazing dat in telefonisch contact van ong 17.45 met de klantenservice wordt verteld dat er problemen waren met het systeem maar dat de afhaling zeker nog plaats vind. Bij contact om 18.45 wordt er gezegd dat de chauffeur hier om 15.30 aan de deur heeft gestaan geen pakket heeft gevonden en er niemand thuis was heel vreemd allemaal maar ik wordt dus eigenlijk nu. Afgeschilderd als leugenaar en daar pas ik echt voor ik denk dat er intern wel het eea aan schort bij dhl en ik verwacht een nette oplossing te krijgen van dhl daar ik er geen vrije dag meer voor ga opnemen.

Ik ben tevreden als de klacht goed en netjes naar behoren wordt afgehandeld. Heb al contact gehad met lidl en deze hebben nieuwe afhaalopdracht gemaakt maar daar blijft niemand voor thuis pakket staat dan buiten onder de carpoort. Ik ben voor verdere info te bereiken op: 06 29890393

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 13:57 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volges mijn gegevens zou er iemand voor de afhaalopdracht zijn langs geweest maar waren de goederen niet gereed. U geeft aan dat er niemnad is geweest. Ik heb hier dan ook gelijk melding van gemaakt bij de terminal. Zij zullen dit verder met de chauffeur oppakken. Door deze melding is uw afhaalopdracht komen te vervallen. U heeft inderdaad al een nieuwe opdracht laten plannen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marina v vuuren