Klacht: afhalen bete.llingen

op 03 juni 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

op 31-5-2017 en 2-6-2017 heb ik 3 bestellingen bij hornbach den Haag geplaatst en wel met de opdrachtnummers RA4250946 , RA4250653 en RA4252377.

Ik zou deze bestellingen op 43-6-2017 afhalen in bovenstaand filiaal en wat blijkt, deze bestellingen stonden on 10:30, het tijdstip dat ik daar was niet klaar. alles moest nog worden opgezocht

1 artikel PRECIT Schroeven 4,8×35 mm terracotta, 50 stuks5988692 was niet vooradig maar wel dringend nodig om de dakpanplaten op een nette manier te monteren

Er is daarop gebeld naar de vestiging Wateringen en daar zouden nog 13 doosjes in voorraad staan , dus ruim voldoende.
na 2 uur in de vestiging den haag te zijn geweest hebben mijn vrouw en ik alles in de auto gepakt en zijn wij naar wateringen gereden ,

Ik wateringen aangekomen word er gewoon verteld dat de artikelen daar ook niet op voorraad zijn en dat we pech hebben

Hornbach biedt een zeer slechte service voor haar klanten en dit komt het vertrouwen van de firma niet te goede

ik heb de schroeven wederom besteld bij de vestiging waterinegn onder nummers Opdracht RA4253060 en Opdracht RA4253057 masar zou het zeer netjes vinden van deze firma om de schroeven gratis tew leveren omdat mij dit wederom benzine kost om de artikelen te halen .

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 20 juni 2017 om 11:27 geantwoord