Klacht: Afgezet! 2 broeken besteld met denim deal 2 voor 149,95 euro en uiteindelijk toch de volledige prijs per broek moeten betalen! 139,95 euro en 129,95 euro omdat het dezelfde broek maar in een andere kleur was.

op 14 januari 2019 over G-Star in de categorie Kledingwinkels

Vorige maand hadden ze een denim deal. 2 broeken voor 149,95 euro. Ik ben gek op de midge cody broeken maar deze vallen allemaal weer anders qua maat terwijl het het hetzelfde model is. 6 broeken besteld in verschillende maten maar de maten klopte niet. Toen ben ik in de winkel gaan passen en wist toen welke maten ik nodig had. Ik heb gstar toen gebeld om te vragen of ik de broeken opnieuw mocht bestellen met de denim deal die inmiddels verlopen was. Dat mocht mits het dezelfde broeken waren die ik in de eerste bestelling had besteld. Helemaal top zo gezegd zo gedaan. Maar toen bleek 1 van de broeken veel te groot terwijl ik hem had gepast in de winkel. Ik had precies dezelfde broek maar let wel in een andere kleur gepast in de winkel en heb gstar gebeld om te vragen of ik dus 1 broek toch terug kon sturen voor de broek in een andere kleur. Maar omdat ik begrepen had dat ondanks dat het hetzelfde model was en ook in de denim deal zat maar niet in mijn eerste bestelling zat deze niet besteld mocht worden en verrekend kon worden met de denim deal. Ik heb toen contact gehad met gstar om te vragen of ik hem toch mocht ruilen maar dus wel een andere kleur was als in de eerste bestelling of dat dan wel kon. Dit was na 5x aangeven dat het een andere kleur was als in de eerste bestelling geen probleem. Ik moest hem opnieuw bestellen en achteraf bellen dat de denim deal toegepast kon worden. Zo gezegd zo gedaan. Maar toen ik contact opnam werd mij verteld dat de broek een andere kleur was dan de eerste bestelling en daar om de denim deal niet toegepast kan worden. Hoe kan dit? Beiden broeken waren in de denim deal en nu moet ik toch de volle prijs voor beiden broeken betalen omdat ze het administratief niet kunnen verwerken. Ik moet dus bijna het dubbele betalen terwijl mij is toegezegd dat ik de broek kon ruilen voor een andere kleur. Anders had ik ze nooit besteld Nu moet ik dus beiden broeken de volle prijs betalen van 139,95 euro terwijl beiden broeken bij de denim deal hoorde maar 1 broek dus een andere kleur is dan de eerste bestelling kunnen ze de demin deal niet toepassen. Dit vind ik echt oplichting. Zo jammer want ik koop veel bij gstar voor mezelf man en kinderen. Voor zon groot bedrijf zou je toch denken beiden broeken komen uit de denim deal dus prima. Nu vraag ik uitstel van betaling voor 1 broek omdat ik niet op die kosten gerekend werd maar er word nergens meer op gereageerd. Zeer onklantvriendelijk.

Als de demim deal alsnog wordt toegepast en ik beiden broeken kan kopen voor 149,95 euro.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over G-Star

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over G-Star nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kyrabo1978